
Garanția produselor
Ai o problema cu produsul comandat? Nu iti face griji, ne vom asigura ca te ajutam cu solutia in cel mai scurt timp.
Ai doar cativa pasi simpli de urmat, dar asigura-te ca indeplinesti criteriile de garantie si retur.
Toate produsele comercializate de motorevolution.ro sunt însoțite de certificate de garanție, în conformitate cu legislația în vigoare și politicile comerciale ale producătorilor.
In acest ghid vei gasi urmatoarele informatii:
I.TERMENI SI CONDITII GENERALE DE GARANTIE
II. TERMENI SI CONDITII DE GARANTIE / PIESE
III. TERMENI SI CONDITII DE GARANTIE / VEHICULE COMPLETE
IMPORTANT: Te rugam sa verifici daca te incadrezi in conditiile de garantie.
Vehicule electrice: Achizitia se face fie independent de pe site, fie pe baza asistentei din partea unui consultant Motorevolution, care va poate ajuta sa alegeti cel mai potrivit vehicul pentru a indeplini nevoile si bugetul dvs. Consultati manualul de utilizare suplimentar daca este necesar, pentru modelul specific, AICI
Piese de schimb: Momentan nu avem operatori specializati pentru vanzarea consultativa a pieselor de schimb pentru vehicule si trotinete electrice, si nici produsul fizic in magazin, ci in depozitul de distributie. Asadar inainte de a comanda, consumatorul are responsabilitatea de a identifica produsul corect. Montajul in regie proprie, duce la excluderea garantiei, exceptand anumite situatii, dupa cum urmeaza…
În cazul în care întâmpinați orice problemă cu un produs achiziționat, vă rugăm să ne informati telefonic sau pe chatul de pe site(Whatsapp) si sa va asigurati ca ati respectat pasii urmatori:
Pasi necesari pentru retur in garantie:
- Informeza-ne ca doresti sa returnezi produsul ( telefonic la 0748544115 sau pe whatsapp-ul de pe site)
- Completeaza direct formularul de retur din Site accesand butonul de mai jos sau certificatul de garantie primit la preluarea coletului iar noi vom prelua cererea in cel mai scurt timp (aprox. 72 ore lucratoare) si va vom contacta.
- Pregateste produsul impreuna cu documentele legale cerute mai jos. Completeaza pe ultima pagina motivul returului.
- Trimite coletul la noi si il verificam. Daca totul coincide conform cerintelor te informam.
- Iti livram in 3-15zile un alt produs la schimb.
- In caz ca nu avem alta solutie si am ajuns de acord ca nu doresti alt produs in 7-10 zile din momentul in care am confirmat ca piesa este ok, vei primii banii inapoi.
I.TERMENI SI CONDITII GENERALE DE GARANTIE
Garantia se aplica in conformitate cu Legea Nr. 449/2003 si Legea Nr. 296/2004.
Se acorda garantie comerciala pentru produsele comercializate de S.C. MotoRevolution Services One S.R.L, dupa cum urmeaza:
1. 24 Luni Garantia de conformitate (componente structurale din fabrica – Sasiu, frane, roti) conform legii 449/2003, republicata 2008.
2. 12 luni, pentru piesele de schimb aferente produselor de folosinta indelungata conform, si pentru componentele mecanice ale vehiculelor electrice conform Legii Nr. 449/2003.
3. 6 luni pentru piesele electrice si electronice ( baterii, controllere, comutatoare, etc)
4. De la 1 pana la 3 Luni pentru produsele second hand comercializate( piese sau vehicule)
5. Produsele care la primire prezinta defecte de fabricatie, vor fi inlocuite gratuit cu altele noi identice sau similare, conform Legii Nr. 449/2003. In cazul in care nu mai sunt in stoc, se returneaza contravaloarea pieselor.
6. Termenul de garantie se aplica de la data preluarii produsului de la firma de curierat.
7. Pentru consumabile se acorda garantie doar in cazul defectelor de fabricatie sesizate la primire. Sesizarea se face in scris pe un canal de comunicare, mail sau Whatsapp, in maxim 48 ore de la primirea coletului.
Produsele ce fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi expediate prin curier de catre cumparator insotite de urmatoarele documente:
1- Copie factura de achizitie emisa de S.C. MotoRevolution Services One S.R.L
2- Certificatul de garantie primit la livrare
3- Deviz de montaj in service autorizat in care sa fie mentionata data montarii insotit de bonul fiscal ,chitanta sau factura fiscala cu care a fost achizitionat produsul;
4- in cazul componentelor electronice este necesar rezultatul diagnozei electronice din care sa rezulte defectiunea reclamata;
Cazul in care solicitarea de garantie este neintemeiata, consumatorul va suporta cheltuielile aferente cercetarii/expertizarii produsului/materialului reclamat ca fiind neconform ori cu vicii ascunse (costurile poştale, de transport).
6 – Atunci cand consumatorul a furnizat date eronate sau incomplete pentru identificarea pieselor de schimb, a celor de origine sau a materialelor de exploatare, este necesar sa ni se trimita (poze sau video ) informatii exacte sau documente care sa ateste modelul.
Defecte/lipsuri cauzate la transport.
Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati si verificati cu atentie piesele/ Vehiculele primite!
Deschiderea coletului se face in prezenta curierului!
Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului;
In cazul in care coletul prezinta urme de deteriorari / lovituri- este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat !
Sesizarile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat, deoarece fara acest process verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere!
Inlocuirea produselor
Inlocuirea cu unul nou sau aducerea produsului in stare de conformitate se va face in termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea produsului defect, in conformitate cu legislatia in vigoare.
II. TERMENI SI CONDITII DE GARANTIE / PIESE
Pierderea sau anularea garantiei poate intervine in urmatoarele cazuri:
1- Piesa nu a fost montata intr-un service de specialitate;
2- Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
3- Piesa a suferit socuri mecanice , electrice , sau avarii de alta natura
4- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a vehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului.
5- Service-ul care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile sau reglajele ulterioare;
6- Vehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare sau a suferit alte modificari de orice natura;
7- Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare;
8- Piesele nu prezinta o uzura normala, fireasca.
ALTE CONDITII:
1. Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfã si facturã se acceptã numai dacã acestea au fost sesizate în scris(mail sau Whatapp) în termen de maximum 3 zile de la data livrãrii.
2. Nu se acceptă returul mărfii deteriorate, cu ambalaj deteriorat, murdar, sau piese care prezintă urme de montaj.
3. In cazurile speciale in care deficienta produsului in garantie nu se poate constata in cadrul societatii si este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare a produsului, ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului in scris din partea producatorului.
Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre client.
III. TERMENI SI CONDITII DE GARANTIE / VEHICULE COMPLETE
Noi vindem produsele în conformitate cu prevederile Hotărârii 1022/2002 privind regimul produselor și serviciilor care pot pune în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului, că acest produs nu pune in pericol viața, sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului și este în conformitate cu: STAS 6575/88 Articole sport, Leg.449/2003, condiții tehnice de calitate OG.21/92 republicată.
- Răspunderea vânzătorului
Privind garanţia legală de conformitate, potrivit prevederilor art. 9-14 din Leg.449/2003, actualizata prin Ordonanta nr. 9 din 27 Ianuarie 2016 si actualizata R1 la 28 februarie 2016 este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
După expirarea termenului prevăzut la art. 16, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.
Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul de garantie prevăzut se reduce la această durată.
Se intelege prin durata medie de utilizare intervalul de timp, stabilit în documente tehnice normative sau declarat de către producător ori convenit între părţi, în cadrul căruia produsele de folosinţă îndelungată trebuie să îşi menţină caracteristicile funcţionale, dacă au fost respectate condiţiile de transport, manipulare, depozitare şi exploatare.
Produsele distribuite de catre Motorevolution Services One in Romania sunt considerate a fi produse de folosinţă îndelungată, adica un produs complex, constituit din piese şi subansambluri, proiectat şi construit pentru a putea fi utilizat pe durată medie de utilizare şi asupra căruia se pot efectua reparaţii sau activităţi de întreţinere.
A. Garantia legala de conformitate pe care S.C. Motorevolution Services One S.R.L. o ofera pentru produsele importate de catre Companie in Romania este de 24 luni de la data livrarii produsului catre client.
B. Termenul de garantie comerciala a acestui produs este de 12 luni de la data cumpararii.
C. Termenul de garantie comerciala a bateriilor este de 6 luni.
Durata medie de utilizare a bateriilor este garantata 6 luni de la data achizitionarii, in conditiile normale de folosire si cu respectarea normelor de utilizare.
D. Compania noastră vinde si piese/componente pentru bicicletele/scuterele electrice, garanția acestora este de 6 luni de la data achiziționării. În cazul unei defecțiuni, pentru a beneficia în continuare de garanția produsului, piesele și componentele bicicletelor/scuterelor electrice se vor schimba doar într-un service autorizat. Service-ul poate fi contactat prin magazinul de unde produsul a fost achizitionat sau la un partener recomandat de catre vanzator.
E. Garanția acordată pentru piesele considerate consumabile (lanț, pedale,anvelope și nu numai, placute de frana) este de 30 zile de la data cumpărării produsului și este valabilă doar la dovedirea de către cumpărător a defectelor de fabricație și cu condiția respectării de către acesta a instrucțiunilor de utilizare recomandate de către producător
Pentru a putea beneficia de garanție, cumpărătorul este obligat să respecte instrucțiunile de folosință îndelungată și să prezinte certificatul de garanție în original, împreună cu bonul sau factura de cumpărare.
Asigurarea garanției constă în repararea sau înlocuirea bicicletei/scuterului electric – după caz – în termen de maxim 15 zile calendaristice de la data depunerii reclamației de către cumpărător la unitatea vânzătoare, conform Legii 449/2003, modificată.
Perioada de garanție a bicicletei/scuterului electric se prelungește cu timpul scurs de la data depunerii reclamației până la data recuperării bicicletei în stare de funcționare.
Nu ne asumăm răspunderea în cazul în care bicicleta nu a fost folosită conform instrucțiunilor de exploatare și întreținere.
Garanția acumulatorului este de 6 luni și se aplică numai în cazul în care acesta prezintă defecțiuni de fabricație.
Depozitarea și încărcarea acumulatorului se face într-un loc acoperit, ferit de umezeală, la temperaturi cuprinse între 10° si 38° C. În cazul unei defecțiuni al acumulatorului, pentru modelele care funcționează cu mai multe baterii, acestea se schimbă simultan. Garanția se pierde în cazul schimbării unei singure baterii deoarece acesta duce la defectarea bateriilor.
Pentru a încărca, prima dată, conectați încărcătorul la baterie și apoi la priză. La decuplarea indicatorului, prima dată scoateți încărcătorul de la priză și mai apoi de la baterie. În timpul încărcării contactul cu cheie trebuie să fie în poziția „oprit”. Toate bateriile se încarcă simultan.
Trebuie să încărcați bicicleta electrică după fiecare utilizare mai lungă. Trebuie să încărcați bicicleta electrică în cazul în care aceasta nu a fost utilizată timp de 15 zile sau mai mult. Nu se recomandă încărcarea bateriei mai mult de 8 – 9 ore. Garanția se pierde în cazul în care bateria nu a fost incarcată corespunzator. În cazul bateriilor Plumb-acid, acestea nu se lasă la un nivel mai mic de 10% și nu se încarcă numai cand sunt descărcate suficient. Dacă încărcați bateria după fiecare utilizare scurtă riscați supraîncărcarea acesteia și se poate defecta/umfla. Dacă nu încărcați bateria cel putin o dată la 15 zile aceasta pierde din capacitate din cauza sulfatării.
Atenție: Nu așezați bateria lângă surse de căldură sau foc. Nu expuneți încărcătorul în apropierea apei.
În timpul încărcării vă rugăm să țineți bateria într-un loc sigur în care copiii să nu aibă acces. Este indicat ca bateria să fie încărcată complet atunci când o deconectați de la priză, astfel durata ei de viață poate fi afectată.
Nu încercați să încărcați bateria cu un alt încărcător decât cel adecvat. Încărcătorul are un circuit de 220V, vă rugăm să nu încercați să-l desfaceți
Atunci când încărcătorul este utilizat, acesta trebuie ferit de orice sursă de lichid, părți din metal care pot ajunge în interiorul acestuia. După încărcarea acumulatorului nu lăsați încărcatorul în priză, aceasta poate fi o cauză a defecțiunii încărcătorului și/sau acumulatorului. Atunci când încărcătorul este în funcțiune nu trebuie acoperit cu nimic.
Dacă în timpul încărcării se simte un miros ciudat de ars, sau încărcătorul se supraîncălzește, deconectați-l imediat de la priză și luați legătura cu departamentul de întreținere.
Avertisment: Bateria se încarcă doar cu încărcătorul acesteia !!
Este obligatoriu a se reîncărca bateria cel putin o data la 15-20 zile.
Pe timpul iernii, acumulatorul se depozitează în locuri ferite de ingheț. Trebuie să țineți cont de condițiile meteorologice, astfel iarna autonomia bicicletei poate fi afectată. În cazul temperaturilor de 0° autonomia poate să scadă cu 30%, iar în cazul temperaturilor de -10° C aceasta poate să scadă și cu 50%.
Drepturile consumatorului
Drepturile consumatorului sunt cele prezentate în Legea 449/2003 modificată, cap.III.
Vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice lipsă a conformității existente la momentul când au fost livrate produsele, în conformitate cu Art. 9.
În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului, ca măsură reparatorie, repararea produsului în funcție de opțiunea sa, în fiecare caz fără plată cu excepția situației în care această solicitare este imposibilă sau disproporționată, conform Art. 11.
Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezilierea contractului, dacă lipsa conformității este minoră.
Condiții de pierdere a garanției:
Garanția se pierde în următoarele situații:
- bicicleta nu a fost folosită în conformitate cu modul de întrebuințare și exploatare.
- în cazul în care clientul nu poate prezenta certificatul de garanție sau seria și culoarea bicicletei nu corespund cu seria și culoarea trecute în certificatul de garanție
- în cazul în care defecțiunea a fost provocată de folosirea incorectă și anume: suprasarcina, accidente, lovituri, sărituri, participări la concursuri sau competiții
- dacă la bicicletă s-au făcut intervenții sau reparații de către client sau persoane neavizate de vânzător
- în cazul în care depozitarea a fost necorespunzătoare și defecțiunea este provocată de o folosire neglijentă
- deteriorării și defecțiunii cauzate de transportul necorespunzător efectuat de cumpărător
- folosirea produsului pentru alte scopuri decât cele pentru care au fost concepute
Subiectul garanției
- Butucii față și spate – se schimbă doar dacă apar fisuri sau defecțiuni ascunse ale cuvetei, dacă prezintă urme de lovituri ale axului sau jenții nu se schimbă.
- Jantele – se schimbă dacă sunt fisurate fără a prezenta urme de lovituri, nu se schimbă în cazul constatării folosinței în stare descentrată.
- Foaia de angrenaj – se schimbă dacă se produc deformări, precum și în cazul ruperii brațului pedalier sau a ruperii dinților fără urme de lovituri, nu se schimbă dacă prezintă defecțiuni la partea filetată.
- Pinionul – se schimbă dacă se rupe clichetul sau unul dintre dinți, nu se schimbă dacă se intervine asupra lui sau dacă se constată că acesta nu a fost întreținut corespunzător.
- Schimbătoarele de viteză față/spate – se schimbă dacă prezintă defecte de fabricație fără urme de lovituri sau a utilizării incorecte.
- Manetele de schimbare a vitezelor – se schimbă dacă prezintă fisuri de fabricație fără urme de lovituri, nu se schimbă dacă prezintă defecțiuni ale cablurilor datorate manevrării incorecte.
- Manetele de frână – se schimbă dacă prezintă defecțiuni de fabricație, fără urme de lovituri, nu se schimbă dacă se constată ruperea datorată blocării cablurilor de frână.
- Lanțul – se schimbă numai dacă prezintă defecte de fabricație.
- Ghidonul și suportul de ghidon – se schimbă dacă prezintă fisuri datorate fabricației, fără a avea urme de lovituri
- Pedalele – se schimbă numai dacă prezintă defecțiuni de fabricație, fără urme de lovituri. Dacă acestea prezintă urme de lovituri, acest lucru duce și la pierderea garanției acordate foii de angrenaj. Nu se schimbă dacă partea filetată este afectată din cauza montajului efectuat ulterior punerii în funcțiune.
- Axul pedalier – se schimbă dacă prezintă defecțiuni de fabricație.
- Frâna – se schimbă dacă prezintă defecțiuni de fabricație, fără urme de lovituri.
- Anvelopele – vor fi înlocuite dacă prezintă defecte de fabricație. Nu se vor înlocui dacă prezintă tăieturi, uzură neuniformă datorată frânării excesive sau în cazul uzurii normale.
.
Este obligația cumpărătorului să verifice starea de funcționare la momentul cumpărării bicicletei electrice, să citească manualul de utilizare și să respecte folosirea bicicletei conform instrucțiunilor din manualul de utilizare.
Centrarea roților nu face obiectul garanției, deoarece descentrarea se produce din cauza utilizării necorespunzătoare (sărituri, treceri peste obstacole, întoarceri, derapări laterale).
Dacă axele roților față/spate sunt îndoite datorită folosirii necorespunzătoare (sărituri, treceri peste obstacole) butucii îsi pierd garanția.
Prezentul certificat de garanție nu acoperă răniri personale, deteriorări sau defecțiuni ale bicicletei sau orice alte pagube datorate accidentelor, folosirii necorespunzătoare, folosirii neglijente, suprasolicitării, uzurii normale, asamblării si întreținerii necorespunzătoare.
Produsele returnate vor fi acceptate doar dacă nu prezintă urme de folosire. În cazul în care produsul prezintă urme de folosire, nu mai are folia de protecție cu care a venit, se va considera că produsul nu mai este nou, si s-a parcurs cu el mai mult de 3Km prin urmare se va percepe o taxă de 25% din valoarea produsului de către comerciant dacă se va dori în mod insistent returnarea produsului.