Formular de retur

Formular de retur

Date contact


Detalii comanda

Cum se face un retur sau un schimb de produs
Iti multumim ca ai ales [Nume Magazin]!

Stim ca se mai intampla cate-o nefacuta: poate modelul care arata atat de bine pe site nu se potriveste cum ti-ai imaginat tu, sau magenta nu e chiar culoarea cu care te identifici.
De aceea, oferim retururi si schimburi timp de [X] zile pentru orice comanda realizata pe [nume magazin], cu exceptia [exceptii].
Comanda ta poate fi returnata integral sau partial.
Costul de retur este responsabilitatea [cine e responsabil], iar retururile sunt valabile pentru [persoane fizice si/sau juridice], pentru comenzile expediate prin curier sau pentru cele ridicate direct de la sediul nostru din [locatie sediu/sedii].
Daca vrei sa returnezi unul sau mai multe produse, e foarte simplu. Iata cei [x] pasi:

Pasul 1. Completeaza Formularul de retur.
Astfel, noi stim ca vrei sa faci un retur si ne pregatim sa iti rambursam banutii.
Pasul 2. Impacheteaza produsul cu atentie si trimite-l prin curier rapid.
Iti recomandam sa folosesti cutia initiala in care l-am trimis noi, dar nu e nicio problema daca folosesti o alta cutie. Nu trimite produsul fara sa fie impachetat intr-o cutie sau plic.
Ai grija ca produsul sa se afle in ambalajul sau original, sa contina toata componentele, etichetele si instructiunile cu care l-ai primit, sa fie in aceleasi conditii in care a ajuns la tine.
In cazul in care produsul este deteriorat, spart, taiat, lovit, prezinta urme de utilizare sau curatare, vom opri [x%] din valoarea sa.
[Cine va plati returul], iar noi iti rambursam contravaloarea produsului + transportul (daca l-ai platit initial).
[Alte detalii: daca produsul nu poate fi trimis cu ramburs, daca ai si alte instructiuni pentru impachetare]
Pasul 3. Trimite-ne produsul pe adresa [adresa, date identificare, numar de telefon]
[Sau, in cazul in care trimiti tu curierul la client, aici scrii sa te anunte cand a pregatit coletul, pentru a face comanda la curier]
Pasul 4. Verificam coletul si starea produsului / produselor returnate, apoi iti rambursam banii in contul mentionat in formularul de retur.
Rambursarea banilor se face in termen de 14 zile din momentul in care am primit coletul. Tine cont de faptul ca acest termen poate fi prelungit, daca nu primim pachetul de la tine in timp util.
Vei primi o notificare pe [email, SMS etc.] in momentul in care pachetul a ajuns la noi, pentru ca vrem sa stii cu siguranta in ce stadiu ne aflam cu acest proces.
Vei primi contravaloarea produsui pe contul bancar specificat + taxa de livrare achitata initial (daca este cazul).
[Mentioneaza daca oferi gift card pentru schimb de produse]
[Mentioneaza care este valoarea rambursata daca produsul a fost deteriorat]
Intrebari frecvente despre retur in magazinul [nume magazin]
[aici poti raspunde la intrebarile mentionate mai sus in articol sau alte intrebari pe care le-ai vazut la clientii tai]
Ai intrebari sau anume nelamuriri?

Daca nu ai gasit raspuns la intrebarea ta dupa ce ai citit aceasta pagina, te rugam sa ne contactezi la telefon [nr. telefon] sau pe email, la [adresa de email]. Iti raspundem in maximum [interval de timp uzual].

Cheltuielile de returnare sunt suportate in intregime de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Rambursarea sumei achitate :

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 zile de la data informarii Motorevolution Services One de catre Consumator asupra deciziei sale de returnare a produselor. Motorevolution Services One va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat. De asemenea Motorevolution Services One va putea refuza rambusarea contravalorii produsului daca produsul nu este ELIGIBIL pentru retur, respectiv daca produsul nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, conform cerintelor de mai sus. 

Produs eligibil spre retur.

Consumatorul va trimite pe cheluiala proprie produsul care doreste sa-l returneze spre Motorevolution Services One, str. Ady Endre Nr. 31 
Oradea, Jud. Bihor . Produsul expediat de catre consumator va fi preluat de catre operatorii Motorevolution Services One si in prealabil verificat daca este ELIGIBIL sau NEELIGIBIL pentru retur. Produsul trimis spre retur trebuie sa nu prezinte zgarieturi, pete, deteriorari, accesorii lipsa, modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. De asemenea produsul trebuie sa fie expediat de catre consumator in ambalajul original alaturi de certificatul de garantie si factura sau copia dupa factura. In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite produsul NU VA FI ELIGIBIL spre RETUR iar Motorevolution Services One va informa consumatorul si in prealabil va refuza rambusarea contravalorii produsului, produsul fiind reexpediat inapoi spre consumator, consumatorul suportand in intregime cheltuielile de transport a produsului. In cazuri exceptionale in care produsul este declarat de catre Motorevolution Services One pentru retur consumatorul va fi informat cu privire la posibilitatea rambursarii unui anumit procent din contravaloarea produsului in cazul in care consumatorul este de acord.

Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retur este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

ATENTIE Coletul se trimite catre noi prin curier fara a se cere ramburs pe colet. Odata ajuns la noi, este verificat iar daca s-au respectat toti pasii aferenti garantiei, banii se vireaza in cont bancar sau se emite un mandat postal pe numele cumparatorului in cel mult 10 zile lucratoare.

Livrarea returului se face numai dupa ce ne-ati informat de decizia dumneavoastra de retur la adresa de email comenzi.motorevolution@gmail.com

  • Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
  • Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
  • Produsele care nu se afla in ambalajul original
  • Piesele care prezinta urme de montaj, ulei
  • Produse care prezinta modificari fizice,lovituri,ciobiri,zgaraieturi,socuri
  • Produse consumabile care prin natura lor , odata desigilate, nu mai pot fi revandute sub nici o forma.